fbpx

Kandidat Naše stranke koristio novac iz budžeta da objasni kako je “Srebrenica prodata” i “ogađena”

Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo (KS), s tadašnjim ministrom Harisom Bašićem (Narod i pravda) na čelu, podijelilo je krajem 2019. godine milion maraka bespovratnih sredstava mladim osobama za pokretanje vlastitih biznisa. Jedan od projekata za koje je izdvojen novac jeste i Društvo za online promociju Sarajeva

korisnik budžetskih sredstava bio i kandidat Naše stranke, koja je, u periodu kad se dijelio novac, predvodila vlast u KS.

Stranačko članstvo budi sumnju u regularnost procesa raspodjele sredstava, ali to ipak ne mora nužno značiti i pogodovanje stranačkim kadrovima zloupotrebom javnih sredstava. Odgovor na to pitanje može pružiti sam projekat, odnosno način na koji je on realiziran.

Kandidat Naše stranke je, dakle, trebao iskoristiti bužetska sredstva za online promociju Sarajeva. U jednoj od svojih posljednjih objava, u čiji je naslov uglavio i svoje puno ime i prezime, je Sarajevo “ispromovirao” na način da je ocijenio kako je predsjednica Pokreta Majke enklava Srebrenica i Žepa Munira Subašić “ogadila Srebrenicu ljudima”.

Zasmetalo je autoru to što je Munira Subašić, kako je napisao, konjska kola zamijenila automobilom.

– A do tada nije znala šta je auto, zvala ga točak. I to ne jednog! Provlačila se informacija da ih ima više, kao i njen sin. Nije prirodno da takvi ljudi voze takva auta, takvi ljudi ne mogu sami od sebe da zarade taj novac – napisao je kandidat Naše stranke.

Dakle, Munira Subašić, s obzirom da je rođena u Srebrenici, a ne u “republici Sarajevo”, kako zvaničnici Naše stranke oslovljavaju glavni grad, nije znala šta je automobil i ne bi ga trebala ni voziti. Za nju su, s obzirom da je iz Srebrenice, konjska kola, a ne da se vozi u automobilu, odnosno “točku”. To, ocjenjuje autor, jednostavno nije prirodno.

S obzirom da u Srebrenici nisu ni znali šta je auto, a u Sarajevu jesu, nameće se sasvim logičan zaključak koji grad treba posjetiti, što definitivno opravdava svrhu projekta za koji je izdvojen budžetski novac, a to je “online promocija Sarajeva”.

No djelovanje portala “Sarajevska sehara” ni u ranijem periodu nije bilo na tragu bilo kakve istinske promocije Sarajeva već provođenja stranačkih ideoloških agendi. To se ponajbolje pokazalo kada su navodne rezultate vlastite Facebook ankete, a po kojima “mladi muškarci u Sarajevu” ne bi branili vlastitu domovinu, predstavili kao relevantno istraživanje javnog mnijenja. Pritom su na portalu “Sarajevska sehara” Agresiju na Bosnu i Hercegovinu nazvali “ništavnim ratom” u kojem, eto, nije bilo “pobjednika”, baš kao da se radilo o sukobu nekakvih podjednako loših “zaraćenih strana” u kojem nije bilo ni agresora ni branitelja. Na ovakvu subverzivnu i malicioznu propagandu portala “Sarajevska sehara” upozoravano je na stranicama Stava u članku “Sarajevski mediji šire defetizam i fake news!”

Međutim, online promotor Sarajeva je ipak posjećivao i Srebrenicu. Čak je nosio i Cvijet Srebrenice. Međutim, više tamo ne ide.

– Onda sam shvatio da su u prvim safovima ljudi za koje se u raji priča da su upravo Srebrenicu prodali – objašnjava kandidat Naše stranke zašto više ne ide na obilježavanje godišnjice genocida.

Novac građana KS je, očigledno, utrošen da bi se kroz njihovu “online promociju” lijepo objasnilo da je Srebrenica zapravo prodata. Jer raja tako priča, a ako raja tako priča, onda nema razlog da se u to sumnja, da se i dalje dolazi na obilježavanje godišnjica genocida i da se, u krajnjem slučaju, to i objavi na stranici koju su platili građani KS.

Ocijenio je kandidat Naše stranke i online promotor Sarajeva na budžetski pogon da ambasadorica BiH u Češkoj Martina Mlinarević, koja je donirala sredstva Memorijalnom centru Potočari, zapravo “ne zna da njene donacije ne idu građanima nego Fikretu Hodžiću i Muniri”.

Martina Mlinarević nije trebala donirati novac Memorijalnom centru Potočari jer taj novac, tvrdi, ne ide građanima. Mnogo je logičnije i svrsishodnije bilo da je taj novac donirala KS, gdje on također ne bi išao građanima već online promotoru Sarajeva, ali onda kada je stranka kojoj pripada u vlasti i kada novac dijeli koalicioni partner te stranke.

Autor teksta, međutim, nije uspio “otvoriti oči” ambasadorici i objasniti joj da nije trebala donirati novac Memorijalnom centru Potočari.

– Davanje značaja ovima i sličnima je promašaj. Naučila na svojoj koži. Ljudi koji su donirali maleni dio svojih primanja znaju zašto i gdje su ih dali. Ni Fikret ni bilo kakva muljaža neće to promjeniti niti ogaditi – napisala je na društvenim mrežama ambasadorica Mlinarević.

Teza da je “davanje značaja ovima i sličnima promašaj” je u potpunosti tačna. Međutim, ukoliko se online platforma preko koje se objašnjava da je Srebrenica prodata i da ne treba davati novac Memorijalnom centru Potočari finansira budžetskim novcem, onda to iz temelja mijenja situaciju.

(Faktor / Stav)

PROČITAJTE I...

Koriste se podrivačke metode, u specijalnom ratu poznate i kao vađenje sadržaja ispod temelja objekta koji se želi srušiti. Podrivanje se koristi rušenjem konstrukcije države kroz pravni sistem, opstruiranjem zakona i ustavnog poretka države, uspostavljanjem paralelnih paradržavnih, paravojnih, paraodgojnih, paraobrazovnih i parapolitičkih tvorevina. Potonje se u ovom trenutku koriste kao grupe za pritisak na legalne političke snage radi njihovog oslabljivanja. Grupe za pritisak jesu forma specijalnog rata koje se planski kreiraju s očekivanjem da će nastati političke krize i koriste se da bi se umanjila efikasnost legalnih političkih snaga, a u konkretnom slučaju, pod tretmanom grupa za pritisak, koje su godinama stvarane unutar nje same, trenutno se nalazi SDA. U široj slici ovdje, prije svega, govorimo o djelovanju političkih faktora Srba i Hrvata oličenim u pojavama Milorada Dodika i Dragana Čovića, koji su glavna poluga u subverzijama specijalnog rata

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI