Ovo nije prvi put da turska kompanija “Cengiz” pruža podršku institucijama u Bosni i Hercegovini. Naime, 2016. godine donirali su čak dva miliona konvertibilnih maraka Kliničkom centru Univerziteta u Sarajevu (KCUS) kao izraz želje da podrže razvoj zdravstva u Bosni i Hercegovini. Ovog puta odlučili su se na donaciju humanitarnoj organizaciji MFS-EMMAUS, koja poseban doprinos daje kroz pomoć povratnicima, a i ostalima kojima je potrebna pomoć širom Bosne i Hercegovine. Iz organizacije EMMAUS navode da su jako zahvalni na donaciji koja će im posebno u ovim danima dobro doći.
“Ova donacija u ovako kriznom periodu će nam biti od velike pomoći kako za brigu o našim korisnicima, tako i za pomoć onima kojima je najpotrebnija. Novonastala situacija mnogo nas je zabrinula s obzirom na to da naši projekti obuhvataju veliki broj korisnika i zahtijevaju veliki angažman našeg osoblja kako bi se svim korisnicima osiguralo najpotrebnije u ovim kriznim situacijama. Koristimo priliku da se najiskrenije zahvalimo turskoj firmi ‘Cengiz’, koja je osigurala ovu vrijednu donaciju za stanovništvo Bosne i Hercegovine. Ovom donacijom pružena nam je sigurnost da nećemo oskudijevati u potrebnim sredstvima za zaštitu stanovnika naše domovine protiv virusa korona ”, kažu iz EMMAUS-a, naglašavajući da se još jednom zahvaljuju istinskom dokazanom prijatelju Turskoj i njenoj kompaniji “Cengiz”.
Kroz projekte kao što su stipendiranje djece, Prihvatni centar “Duje”, Internatski smještaj za djecu Srebrenice u Potočarima, dnevni centri za djecu i mlade u Srebrenici, Zvorniku, Doboju, kao i kroz projekt Narodne kuhinje u Doboju, EMMAUS je važno utočište za veliki broj naših građana u potrebi.
Inače, firma “Cengiz” jedna je od vodećih firmi u Turskoj, a posljednjih godina su među vodećim firmama i u regiji. U Bosni i Hercegovini djeluju kroz izgradnju autoputeva kao što je bila dionica Suhodol – Tarčin, te trenutna gradnja dionice zeničke obilaznice. Osim toga, građevinska firma “Cengiz” nedavno je pobijedila i na tenderu u Sloveniji za izgradnju drugog dijela tunela Karavanka, a ubrzo nakon toga, potpisali su ugovor i u Hrvatskoj za rekonstrukciju postojeće i izgradnju nove dionice željezničke pruge.