fbpx

Nakon pisanja magazina Stav: Reakcija ministarstva obrazovanja KS

Smatramo da je potpuno nedopustivo da nastavni planovi i programi sadrže bilo kakve greške ili druge propuste bez obzira na vrstu i da se svi eventualni problemi u najkraćem roku moraju riješiti u najboljem interesu učenika i struke.

Nakon primjedbi i kritika na račun revizije nastavnih planova i programa za maternji jezik i književnost za škole u Kantonu Sarajevo, koje su se pojavile u pojedinim medijima i pitanja koja je povodom toga zaprimilo, Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade KS obavještava javnost da će u najkraćem roku preispitati ovaj problem i poduzeti odgovarajuće korake iz svoje nadležnosti, saopćeno je danas iz ove institucije.

U saopćenju dalje stoji:

“Proces revizije je koordinirao Prosvjetno-pedagoški zavod kao stručno-pedagoško tijelo u sastavu Ministarstva, a nastavne planove i programe je sačinila Stručna komisija za izmjenu nastavnih planova i programa za osnovnu i srednju školu iz predmeta Bosanski, hrvatski, srpski jezik i književnost koju je Ministarstvo imenovalo na prijedlog Aktiva za bosanski, hrvatski, srpski jezik i književnost. Riječ je o užim stručnim pitanjima, te je Ministarstvo imalo povjerenje u stručnu komisiju i sve druge učesnike iz struke koji su bili uključeni u ovaj proces.

Cijeneći struku, Ministarstvo se, dakle, nije miješalo u uža stručna pitanja i donosilo odluke u vezi sa ovom problematikom. Kao što je javnosti poznato, Ministarstvo u kontinuitetu, intenzivno i uspješno radi na otklanjanju mnogih problema i poboljšanju sistema obrazovanja u Kantonu Sarajevo na svim nivoima i u svim aspektima, a o čemu svjedoče konkretni rezultati. Za Ministarstvo je posebno važna kurikularna reforma i reforma savremenih nastavnih planova i programa iz svih predmeta i na svim nivoima obrazovanja, zbog čega je i pokrenulo proces revizije nastavnih planova i programa na svim nivoima obrazovanja.

Zato smatramo da je potpuno nedopustivo da nastavni planovi i programi sadrže bilo kakve greške ili druge propuste bez obzira na vrstu i da se svi eventualni problemi u najkraćem roku moraju riješiti u najboljem interesu učenika i struke.

Bosanski, hrvatski, srpski jezik i književnost važni su za sve narode i građane Bosne i Hercegovine, pa ovom pitanju treba pristupiti s posebnom pažnjom”, stoji na kraju saopćenja.

Podsjetimo, saopćenje je izdato nakon teksta Sanjina Kodrića, koji je u našem listu pisao o skandaloznoj reviziji nastavnih planova i programa u Kantonu Sarajevo. Članak pod naslovom “Jesu li bosanski književni klasici nepoželjni u bosanskim školama” pročitajte u novom broju Stava, koji je u prodaji od četvrtka, 22. septembra.

PROČITAJTE I...

Zasnovana na magmi nacionalnog bića, na buntovnoj i polivalentnoj leksičkoj podlozi, na vreloj maštovitosti i gotovo sentimentalnoj zagrcnutosti narodnog rapsoda, poezija Ćamila Sijarića traga za suštinskim mirom, u jednoj univerzalno oblikovanoj formi, osvjetljava čovjekovu sudbinu kroz najintimniju vizuru, svoj san o mogućem spokojstvu projektuje na historijsko platno vječito živih ožiljaka stradalništva i bola kao univerzalnih i odveć ponovljivih kategorija.

PRIDRUŽITE SE DISKUSIJI