Kad domaće postane evropsko: “Maza” haman k'o “Nutella”

Tajna je u dobrom okusu koji postižemo tako što koristimo pažljivo izabrane sirovine, ne upotrebljavamo palmino ulje i naš namaz ne sadrži visok postotak šećera, koliko sadrže proizvodi drugih proizvođača. Naša 'Maza' ima bolju kvalitetu od drugih eurokrema i vjerovatno su to potrošači prepoznali”, objašnjavaju iz kompanije “AC Food” Velika Kladuša

 

Prijeratni krajiški prehrambeni gigant “Agrokomerc” iz Velike Kladuše, ulaskom kompanije “AC Food” d. d., članice “AS grupacije” sa sjedištem u Jelahu, ponovo osvaja tržište. Nekadašnji “Agrokomercovi” brendovi u novom ruhu i s boljom kvalitetom postaju sve traženiji na policama tržnih centara širom Bosne i Hercegovine, ali i van njenih granica. Za samo godinu od ulaska “AC Food” kompanije u proizvodne pogone “Agrokomerca”, od ukupno dvanaest strateških linija, već je u pogonu njih šest. Plan je da u narednih nekoliko godina sve budu modernizirane i stavljene u funkciju.

KVALITETA SIROVINA

Alen Badnjević, izvršni direktor “AC Fooda” Velika Kladuša, kaže da ova kompanija trenutno upošljava 97 radnika u Velikoj Kladuši, a u funkciji su proizvodne linije krekera, biskvita, supa, prerade voća i povrća, kahve, pektin-želea i pogon kremova i čokolada. Jedan od važnijih artikala koje je “AC Food” nedavno lansirao na tržište Bosne i Hercegovine jeste namaz “Maza”, koji rapidno osvaja bosanskohercegovačko tržište.

“Mi smo ovdje od 1. juna 2017. godine i od tada do danas radili smo na mnogim redizajnima i rebrendiranjima, kao što je novi ‘Vegedor’ s većim udjelom povrća i mnogo manjom količinom soli u odnosu na sve ostale začine koji su prisutni na bh. tržištu. Radili smo i na novim čajnim kolutićima s okusom limuna, kokosa i klasik. Izbacili smo i novi ‘Tops’ s okusom jabuke i cimeta, pored ananasa kojeg smo prije toga lansirali, i to nam je bio prvi proizvod u kategoriji biskvita. Narednih dana ‘AC Food’ će predstaviti nova iznenađenja koja pripremamo za naše domaće potrošače. ‘Tops’ nam je još proizvod broj jedan, ali s ovom tendencijom prodaje ‘Maze’, ona vrlo brzo može dostići taj nivo. Riječ je o proizvodu koji se pravi s 20 i 30 posto lješnjaka i bez palminog ulja. ‘Maza’ je naišla na vrlo dobar prijem kod potrošača i mi smo danas, dva mjeseca od puštanja u promet ovog proizvoda, premašili plan naše proizvodnje, a svakodnevno imamo potražnju za novim isporukama. U posljednjih mjesec dana svake minute prodala se jedna tegla ‘Maze’ u Bosni i Hercegovini”, ističe Badnjević.

Novi proizvod kompanije “AC Food” iz Velike Kladuše, premium kremni namaz od lješnjaka “Maza”, našao se na policama oko 800 prodajnih mjesta u Bosni i Hercegovini, a uskoro će se prodavati i u nekim od poznatih inostranih trgovinskih lanaca. Riječ je o nekada dobro poznatom “Agrokomercovom” proizvodu, ali s unaprijeđenom recepturom. Tim domaćih i internacionalnih eksperata i tehnologa radio je na receptu za “Mazu”, a proizvod koji je sada u prodaji ustvari je četrnaesta verzija namaza, koliko je napravljeno u pokušaju da se dobije najbolji okus. Na kraju su uspjeli, napravivši novi bosanskohercegovački hit. “Maza” je trenutno među tri brenda u nivou kremova u Bosni i Hercegovini.

“Tajna je u dobrom okusu kojeg postižemo tako što koristimo pažljivo izabrane sirovine, ne upotrebljavamo palmino ulje i namaz ne sadrži visok postotak šećera, koliko sadrže proizvodi drugih proizvođača. Naša ‘Maza’ ima bolju kvalitetu od drugih eurokrema i vjerovatno su to potrošači prepoznali. Kapacitet naše proizvodnje za dan iznosi oko tri tone, od toga možemo upakovati više od 8.000 tegli i naš kapacitet je stvarno velik, a mi ga koristimo maksimalno. Nismo očekivali da će biti takva potražnja za ‘Mazom’, drago nam je zbog toga i nastojimo popuniti tržište što brže i više”, objašnjava Erna Ćatić, diplomirani inžinjer tehnologije i rukovodilac proizvodnje u “AC Food” Velika Kladuša.

KONTROLA U SKLADU S EU STANDARDIMA

Kvalitet proizvoda mora biti konstantan, a to vrlo dobro znaju u “AC Food” Velika Kladuša i zbog toga danonoćno rade na održavanju jednake kvalitete svih svojih proizvoda. Kako bi to ostvarili, potrudili su se da formiraju internu Službu za propitivanje kvalitete proizvoda, u okviru koje imaju vlastiti standard i kroz koju su uspjeli dobiti sve potrebne certifikate, te očekuju i posljednji, najbitniji, koji je potreban za izvoz u zemlje Evropske unije.

“Svaka nabavka sirovine i ambalaže prije