fbpx

Nema apsolutno niti jednog argumenta da se opravda odluka kojom bi se usred epidemije smrtonosnog virusa – kada se bilježe rezultati o broju zaraženih i umrlih neuporedivo gori od onih iz proljeća, a zbog kojih je bila prekinuta redovna nastava – poslala djecu u školske kupe.

“Veliki broj učenika, kako u osnovnom tako i srednjem obrazovanju, bio je primoran pratiti nastavu s mobilnih uređaja, što je predstavljalo veliki problem u slanju zadaće, radova i sl. Realizacija online nastave posebno je bila specifična za učenike od prvog do četvrtog razreda osnovnih škola, kojima su za njeno praćenje i realizaciju potrebni pomoć i podrška roditelja, a tu dolazi do problema u slučajevima kada su oba roditelja zaposlena”

Trebamo biti svjesni da online nastava nije isto što i klasična nastava. Ne trebamo razmišljati u kategorijama časa od 45 minuta. To samo stvara mentalnu blokadu. Mi, nastavnici, moramo u online nastavi raditi ono što se od nas očekuje i u klasičnoj nastavi, ali što se često preskoči praktičnosti radi. Imamo priliku da lekciju destiliramo i učenicima serviramo esenciju onoga što trebaju usvojiti. To na prvi pogled može zvučati naporno, ali zapravo oslobađa nastavnike okova forme nastavnog časa, a time dopušta protok kreativnosti