fbpx

U uslovima panične kupovine, kada potrošači ne mogu da savladaju poriv da kupuju, i u uslovima krize koju će neminovno izazvati širenje virusa, jedna od potrebnih mjera jeste da potrošači obrate pažnju da kupuju domaće proizvode.

Trajnost cjepiva i mogući ponovni recidivizam kod ranjivih skupina dva su izazova koja Jean Lang ima na umu. Kompanija Sanofi, uz podršku Koalicije za inovacije u pripremi epidemije i Ministarstva zdravstva Francuske, također razvija imunizaciju na temelju S proteina novog koronavirusa koristeći svoje iskustvo sa SARS-om. "Pokušavamo pronaći adjuvans sa snažnijim i dugotrajnijim odgovorom. Moramo razumjeti učinak koji će cjepivo imati na različite imunološke sisteme, rizike i koristi", objašnjava on.

Druga velika epidemija, zabilježena 1981. godine, bio je AIDS, uz koji je stigla stigmatizacija jednog dijela stanovništva. Epidemija je utjecala na običaje, društvenu percepciju i seksualne navike.